Ekonomiansvarig till Advisory i Växjö

Som ekonomiansvarig sköter du löpande bokföring, hanterar leverantörs- och kundfakturor, sammanställer budgeten samt sköter löneutbetalningar. I denna roll behöver du skapa dig en god överblick över organisationen och alltid ligga steget före. Du behöver aktivt se över banktransaktioner och säkerställa att du har alla kvitton och fakturor inför det årliga bokslutet.
Vi ser även ett visst HR-ansvar kopplat till din roll.

Arbetsuppgifter:

  • Betala ut löner och skicka in arbetsgivardeklaration
  • Skicka ut kundfakturor och betala leverantörsfakturor
  • Administrera alla fakturor och kvitton
  • Ansvara för bokslutet
  • Skapa och följa upp vår budget
  • Sköta löpande bokföring
  • Sträva efter att utveckla och effektivisera nuvarande rutiner
  • HR-ansvarig gällande arbetstider, löner, ledighet eller liknande frågor.
  • Ingå i ledningsgruppen och tillsammans utveckla bolaget framåt.

Vi söker någon som har ett öga för detaljer, god struktureringsförmåga och som vill förkovra sig inom bokföring. Advisory är ett företag som just nu befinner sig i en tillväxtresa och din roll i företaget kommer att ha stor inverkan på deras framtid. Vi ser därför gärna att du är självgående och intresserad av att effektivisera och utveckla rollen som ekonomiansvarig. Vi vill även betona vikten av att intressera sig för bokföring då du på egen hand förväntas utveckla din kompetens inom området.
Rollen innefattar ungefär 10–15 timmars arbete i veckan men kommer successivt att bli mer omfattande. Du kommer att arbeta på kontoret och delta vid veckomöten.

Övriga villkor för tjänsten

Tjänsten är heltid med placering i Växjö.
Fast lön, 4000:-/år i friskvårdsbidrag och 2500:- i utökat/separat pensionsspar.
Arbete med frihet under ansvar och där du har stora utvecklingsmöjligheter.

Ansökan och kontakt
Vi ser fram emot din ansökan. Maila din ansökan till kristoffer@advisoryab.se.
Har du kompletterande frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa Kristoffer på 0760-060771